[Tajfutas] ŐSMÉN kupa nosztalgia verseny - igényfelmérés

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2017. Jún. 3., Szo, 19:33:52 CEST

Kedves Sporttársam!
Ha még nem töltöttél el 50 évet tájfutó terepen, ne olvasd tovább!

Több sporttársunk ebben az évben ünnepli tájfutó pályafutásának 50., vagy
még nagyobb kerek évfordulóját. Úgy gondoltam, hogy ennek méltó ünnepi
kereteket kell adni és ezért meghirdetem az ÖSMÉN kupa nosztalgia
emlékversenyt (ŐSbölény, MÉlyszenior, Nagyonszépkorú tájfutók
emlékezőversenye) és az azt követő kertipartit..

A verseny tervezett időpontja és helye: 2017 augusztus 4.-én, pénteken 14
és 19 óra között, a Vadaskertben és amellett. A térkép garantáltan
korabeli, a pontfogás-ellenőrzés szöveges utasításos, időmérés vagy lesz,
vagy nem, majd meglátjuk, korcsoportok, külön férfi és női pályák biztosan
nem, további részleteket majd később.

Ha már több mint 50 éve koptatod a stoplist, téped a bozótot, töröd a
tájolót és szidod a térképet, és érdekelne a részvétel egy ilyen versenyen
és az azt követő fecsegésen, kérlek, dobj egy e-mailt magánban a neveddel,
a kezdési éveddel, az első és a jelenlegi (nem feltétlenül kell, hogy
legyen) klubod nevével. Ezt még nem tekintem kötelező érvényű
jelentkezésnek, csak az igényeket szeretném felmérni. Valódi jelentkezésre
egy külön körben térünk rá.
Üdvözlettel
Lux Iván

Mentes