[Tajfutas] 0-idő

Varsányi Attila varsanyi.attila1 at chello.hu
2017. Jún. 2., P, 18:11:10 CEST

Tisztelt Mindenki!

Titokzatos módon az alábbi linken 14 óra látható (a megfelelő) szombati nullidő…

Gerzson elmondása szerint pár órával ezelőtt még nem ez az időpont volt látható…

Amennyiben valóban 10 óra volt pár órával ezelőtt kiírva, akkor köszönjük Gerzson figyelmességét, köszönjük, hogy felhívta a figyelmet erre az ellentmondásra és köszönjük a titokzatos „szerkesztőnek” is, aki esetleg hírtelen most átírta az időpontot!

/Nem tudom ki írhatta volna át az időpontot… A rendezők biztos nem lehettek, mivel már dél óta kint vannak az erdőben és készítik elő nektek a holnapi futamot/

Hála isten tisztázódott a dolog – az tuti, hogy holnaptól három napig kellemes melegben 😊 egy jó versenyen futhattok!

A pontos nullidők (normál futamok): szombaton 14 óra; vasárnap 10 óra; hétfőn 10 óra

Éjszakai: szombat 22 óra

Váltó: vasárnap 14 óra!

Szeretettel várunk mindenkit!

Üdvözlettel: