[Tajfutas] 0-idő - de KATONÁSAN

Dr. Sindely Pál sindelyp at korosy.hu
2017. Jún. 2., P, 16:28:45 CEST

Gerzson!
Ezek szerint nem voltál katona....
Mert mindig az utolsó parancs az érvényes!
Üdv: Sindely Pali

________________________________
Feladó: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] ; meghatalmazó: Kéri Gerzson [gfkeri at gmail.com]
Küldve: 2017. június 2. 16:23
To: Lista
Tárgy: [Tajfutas] 0-idő

Vigyázzatok!  A rendezőket pedig kérem, hogy nyilatkozzanak!

a Jonath. Kupa 1. napi 0-időt illetően melyik a helyes? Az itt található 10:00

http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6429

Vagy az értesítő szerinti 14:00?

Gondolom a későbbi, vagyis a 14:00 a jó.

Én elindultam volna szombaton egész korán. Nehogy más is úgy járjon, hogy nem veszi észre, ha nem szólnak neki, hogy a 0-idő megváltozott.

Üdv:
Kéri Gerzson

P Mi a Kőrösyben sokat teszünk azért, hogy minél kevésbé terheljük környezetünket. Kérjük, ne nyomtassa ki ezt az e-mailt, csak ha feltétlen szükséges!