[Tajfutas] Lezárt vita után

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2017. Jún. 1., Cs, 15:13:20 CEST

Kedves Zsolt!

Kaptál tőlünk hideget-meleget, csak úgy kapkodnod kellett a fejedet, hogy el ne találjon.

Remélem, hogy – a legtöbbször korrekt (csak ritkán durvább) – hangnem és főleg a korrekten megfogalmazott kritika után NEM azt szűrted le, hogy „én itt kitettem a lelkemet is, és ez a hála”, hanem ellenkezőleg, számolsz 3-ig, 10-ig, vagy akár 100.000-ig, ezután számolsz még egyszer ugyanennyit és jól átgondolod, hogyan tovább.

Segítek a döntésben: egy ilyen lelkes ember nagy érték a sportágunkban, s csak az nem követ el hibát, aki nem dolgozik. Csináld tovább, de ... itt nem szeretnék tanácsot adni, hogyan, azt neked kell kiérlelned. Egy biztos, ami nagyon kijött: ha a véleményed eltér a közmegegyezéstől (jelen esetben a szabályzattól), annak érvényesítésére más eszközök valók. Szeretem azokat, akik meg vannak győződve az igazukról, ennél jobban csak azokat, akik meggyőzhetők arról, hogy tévedtek.

Sok, ennél nagyobb :-) sikert a jövőben!

Üdvözöl: Miksi/TTE