[Tajfutas] (nincs tárgy)

Balázs Nagy nbal5406 at gmail.com
2017. Jún. 1., Cs, 10:34:50 CEST

Igazán örömmel olvasom az elöttem szólókat, a szabályzat pontos betertására
vonatkozólag!

Érdekes mikor egy pályakítűzöt (pályákat) kell bírálni, a versenybíróktól
számonkérni dolgokat rögtön akad kritikus!
De senkinek sem jut eszébe, hogy a szabályt akkor is be kéne tartani, ha
egy versenyre nevezünk, versenyzünk!

Sajnos tapasztalatból kell, hogy mondjam, a nevezési hozzállás kritikán
aluli ( finoman fogalmaztam ).  A diákolimpiára még az entry
meghosszabítása és a többszöri könyörgés, kérés ellenére is a nevezések
2/3-a nem volt jó!  A helyszini nevezésekre adott időpontot egyszerüen a
versenyzők ( edzők, kisérők ) nagy része  figyelmen kívűl hagyta. (Pl  a
sprinten emiatt kénytelenek voltunk a rajtot csúsztatni). Mert a rajt
elötti pillanatokban még a nevezésekkel kellett foglalkozni !  A versenyzők
nagy része az utolsó pillanatban esik be és akkor akar mindent
megváltoztatni, mert otthon kényelmesen képtelen normálisan nevezni !
Hatalmas mennyiségű változtatást kellet beírni. Még a rajtot követően is
kellett változtatásokat beírni!

De legyünk öszinték ez majdnem minden versenyen így van !

Azt, hogy egyesek egyszerüen nem adnak meg dugószámot vagy rosszat ( majd a
marha informatikus megoldja) és még sorolhatnám a nevezési és a versenyzési
 hibákat. Mindezt teheti a versenyző (edző) büntetlenül. Viszont a befutás
után ha valami nem stimmel,  rohadtul tud reklamálni !

Ezen kellene változtatni. Én az elnökség helyében erre szabályt hoznék, és
keményen büntetném a trehányan nevezőket, a rossz adatokkal futókat !

Természetesen ez nem szól a normálisan, időben, pontosan nevezőknek , de
sajnos ez utóbbi egyre ritkább !

Balázs