[Tajfutas] Vértes Kupa - dicséret

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2017. Júl. 25., K, 17:23:45 CEST

Sziasztok!
Bár én nem vagyok közvetlenül érdekelt, mert a Transsilvánia Openen voltam,
azért hadd szóljak hozzá. Nem értek egyet Skuló Marci felvetésével, hogy a
szenior kategóriáknál elég lenne a 10 évenkénti korcsoportonkénti kiírás.
Nem igaz, hogy egy 55 és 60, vagy egy 65 és 70 éves fizikai
teljesítőképessége azonos, ne kapják ugyanazokat a pályákat.
Legyen több kategória, ne legyen összevonás. A mai nyomtatási lehetőségek
mellett mindegy, hogy 3 + 4, vagy 7 térképet nyomtatunk.
Ami a díjazást meg a rangsorpontot illeti, az engem nem érdekel, úgy is
mondhatnám, hogy a bajnokságokat kivéve lesza........
És akkor már néhány szót a TO-ról. (Ott egyébként 2 - 3 fős szenior
kategóriákat is megtartottak.)
Négy különböző jellegű terepen négy különböző stílusú pálya, amihez
négyféle versenyzési stílus kellett. Ami azonos volt: mind a 4 napon
precízen javított, pontos térképek, a terep jellegéhez igazodó technikás
pályák. A második nap igazi tájfutó csemege volt a tagolt, finom domborzat
miatt.
És még egy érdekesség: a 2. és 3. napot is külön értékelték, mint Románia
Kupát, a 3. napot pedig mint Kompass Kupát, így összesen 3 eredményhirdetés
volt.
Minden dicséret Fey Klárinak és Sándornak a kitűnő versenyekért.
Üdv
Oldgombi

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com