[Tajfutas] Vértes Kupa - dicséret

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Júl. 25., K, 15:39:37 CEST

Lényegében egyetértek, de azért az első napi versenyt ne dicsérjük agyon,
Nem működő SI dobozok több pontnál! Nekem, azt hiszem, ez a malőr az
összetett győzelem elvesztésébe került. Ne válaszolja senki, hogy az SI
dobozok problémája mindenkit egyformán hátrányosan érintett. Elméletben ez
igaz lehet, de a gyakorlati valóságban nem mindig. Igaz, talán az ezüstérem
sem kevésbé szép, mint az arany, a 2. helyezéshez kapott neszmélyi
Királyleányka bor pedig szuper finom volt.

Üdv:
Kéri Gerzson