[Tajfutas] Sörfőzde

Fábián Ibolya fabianibolya at freemail.hu
2017. Júl. 13., Cs, 14:25:26 CEST

 Aki szereti, és nincs más programja most szombatra, kilátogathat egy sörgyári  megnyitóra Újpestre. A látványfőzdét július 15-én 16 órakor nyitják meg a Külső Váci út 83.  alatt. www.kezmuvessorok.hu/sorfozdek/fozde-projekt-vaci-ut-83  https://fenekig.com/hu/blog/tag/fozde-projekt-vaci-ut-83/  Cím: Bp. IV. Külső Váci út 83. (Váci út-Fóti út környéke), ha valakinek ez mond valamit, a Cérnagyárhoz közel (a magas kémény messziről látható). Elvileg van belső ingyenes parkoló (most készül). A megnyitón kóstoló és programok. Kezdés:16.00 óra. Vezetés az új gyárban. Szerintem nem túl nagy, bár én nem láttam, de ne a Kőbányai Sörgyárat képzeljük el! (Inkább sörfőzde lehet)Úgy tudom a program ingyenes!Kellemes időtöltést annak, akit érdekel!      Üdv,Fábián Ibolya