[Tajfutas] Balaton Kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2017. Júl. 12., Sze, 17:54:21 CEST

Teljesen igazad van Jenő!

A vasárnapi versenyen is akadtak problémák jócskán! Egy befejezetlen
térképen versenyeztünk, ráadásul az F40-nek cél karikája is hiányzott
pályáról, valamint a 19-20 pontfogás is a verseny utolsó napjára
12-12-re csökkent! A Siac dugókák sem működtek, a dobozok rossz
programozása miatt! Sorolhatnám, de aki ott volt úgy is tudja!:-)

Legjobban viszont a nevezési díj fizetésében nem értek egyet! Június
22.-én 2.pótdíjas nevezés határideje előtt megtörtének a kategória
összevonások, valamint akkor láttuk meg a normáltáv
pályaadatait!Szabályos e így?

A szabályzat szerint:

5.4. Előzetes pályaadatok Országos rangsoroló normáltávú és középtávú
versenyek esetén (az országos bajnokságok kivételével) a verseny
rendezőjének legkésőbb az utolsó kedvezményes nevezési határidő lejárata
előtt 48 órával közzé kell tennie a tervezett, előzetes pályaadatokat.
Amennyiben egy adott kategória végleges pályahossza több mint 15%-kal
eltér az előzetes pályahossztól, az adott kategóriát érintő nevezések
módosítását a végleges pályaadatok közzétételét követő 48 órában a
rendező köteles ingyenesen befogadni. Nevezés módosításnak tekintendő az
adott kategóriába történő átnevezés, illetve a kategória helyett új
kategória választása.

A Balaton kupa versenykiírásából:

2017.január.31-ig
nevezési határidő

2017. június 7-ig

pótdíjas nevezés 1

2017. június 25-ig

pótdíjas nevezés 2

2017. június 25. után

helyszíni nevezés

Balaton Kupa
NyD, NyK, Nyílt Lutri

1000,- Ft/fő/futam

1000,- Ft/fő/futam

1000,- Ft/fő/futam

1000,- Ft/fő/futam

Balaton Kupa
FN12-ig

1000,-Ft/futam
3600,-Ft/4 futam

1100,-Ft/futam
4000,-Ft/4 futam

1300,-Ft/futam
4800,-Ft/4 futam

1500,-Ft/futam
6000,-Ft/4 futam

Balaton Kupa
FN14-18 és FN 60-tól

1200,-Ft/futam
4400,-Ft/4 futam

1300,-Ft/futam
4800,-Ft/4 futam

1600,-Ft/futam
6000,-Ft/4 futam

2000,-Ft/futam
8000,-Ft/4 futam

Balaton Kupa
FN 21-tól FN 55-ig

1500,-Ft/futam
5600,-Ft/4 futam

1600,-Ft/futam
6000,-Ft/4 futam

2000,-Ft/futam
7600,-Ft/4 futam

2400,-Ft/futam
9600,-Ft/4 futam

Sörváltó (2 fő) kedvezmény:
pároknak 50 %
házastársaknak 100 %

2400,- Ft/váltó

2800,- Ft/váltó

3200,- Ft/váltó

3600,- Ft/váltó

Valamint a végleges pályaadatokban sem egyeztek meg a pályákkal!
Remélem a részidős eredményeket is végre megkapjuk, ha már nem tudtál a
helyszínen biztosítani mindenki számára!

Üdv.Verebélyi Zsolt