[Tajfutas] Barátság Kupa 2017

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Júl. 10., H, 09:24:58 CEST

Sziasztok!

Többen érdeklődtetek már e-mailben, szóban, hogy mikor lehet nevezni az idei évben 5 naposra bővült két országban két tó közelében megrendezésre kerülő Barátság Kupára.

Most kaptam az értesítést Marossffy Danitól, hogy már lehet nevezni az entry-n keresztül http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6358 is a versenyre! (Az osztrák tájfutók nevezései a saját rendszerükön az ANNE-n keresztül már érkeznek.)

Természetesen e-mailben a tajfutas at outlook.hu-ra<mailto:tajfutas at outlook.hu-ra> is fogadunk nevezést, akinek az a kényelmesebb.

A verseny honlapjára http://baratsag-kupa-2017.webnode.hu/ felkerült négy kép a két ausztriai futam terepéről és a Rauchwarti fürdőtóról, ahol a futamok célja lesz, és ahova minden indulónak ingyenes lesz a belépés a verseny két napján! Mind az öt nap technikás, ugyanakkor jól futható, zárt szálerdőkre számíthattok, nem túl jelentős aljnövényzettel. Az Őrségben a Hársas-tó szabadstrandja kínál kellemes kikapcsolódási lehetőséget kicsinek és nagynak a futamok után, a vasárnapi futam célja pedig közvetlenül a tó strandján is lesz.:)
A hétvégén készülnek majd további friss képek az őrségi és az ausztriai terepekről is, ugyanis egy terepfutó és teljesítménytúrát rendezünk a Hársas-tónál. Várjuk sok szeretettel azokat most is az Őrségbe, akiket érdekel egy ilyen esemény is, most, hogy erről a hétvégéről a Transmoduls Dunántúl Kupa elhalasztásra került. Ennek a rendezvényünknek a kiírását a www.vbtse.hu/nevezes<http://www.vbtse.hu/nevezes> oldalon találjátok, ahol a mai nap még kedvezményesen nevezhettek elő, mind a futásra, mind a túrára!

üdv. Viktor