[Tajfutas] Síelés MOST

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2017. Jan. 31., K, 14:25:46 CET

Sziasztok!

Betegség miatt felszabadult egy hely, férfi, nő is jöhet. Ez egy nagy (és
jó: én is ott leszek ...) társaság, mindenki meg fogja találni a kisebb
körét, akikkel barátkozhat, együtt síelhet. (Én már sok-sok éve járok velük
síelni.)

Hely: Olaszország, Piancavallo, Hotel Stella Montis http://www.
<http://www.sitanoda.hu/szallas/hotel_stella_montis>
sitanoda.hu/szallas/hotel_stella_montis (A sítanodában a csoport tagjainak
féláron van a síoktatás.)

Időpont: indulás MOST vasárnap (febr. 5) kora reggel, érkezés pénteken
(febr. 10) késő este, utazás különbusszal.

Elhelyezés: 2-3 ágyas szobákban (zuhanyozó, WC).

Az árak:

Felnőtt 2 ágyas 320EU+18.000.-Ft

Felnőtt 3 ágyas 300EU+18.000.-Ft

Gyerek kedvezmény 12-15 éves -20EU -5.000.-FT

Gyerek kedvezmény 6-11 éves - 60EU -5.000.-Ft

Gyerek kedvezmény 5 év alatt: ingyenes!

A költségek tartalmazzák 6nap/5éj szállás + félpanzió + 5 napos síbérlet +
utazás.

(Az árban 5 napos síbérlet van benne, tehát az utolsó félnapra is megvan a
bérlet. Aki nem akarna még fél napot síelni, az jelezze, hogy 4 naposat kér
és 20 EU visszajár a befizetésből.)

Akit érdekel, nekem írjon: tipomiksi at chello.hu, küldök több információt.

Bogdány Miklós (Miksi)