[Tajfutas] Tájfutó gála

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2017. Jan. 30., H, 09:09:38 CET

Élmény volt a gála, ahogy a képriport is közvetíti a látnivalókat, a
tájfutás nagyjait, irányítóit és szimpatizánsokat egyaránt.

Végül is jól megfért a sötét öltöny és koktélruha mellett a kötetlen
pulóver és a lila zakó, meg miegymás.
Talán csak a Nemzetvédelmi egyetem hallgatóinak kimenő ruházatát nem
láthattuk, meg  honvédségi vezetőket, még civilben sem.
Bx