[Tajfutas] térdfájdalmak...

Wieder Ilona wieder.ilona at upcmail.hu
2017. Jan. 25., Sze, 10:46:18 CET

Sziasztok!

Sokan írtatok, és megpróbáltatok segíteni, ki jó tanáccsal, ki pedig a saját tapasztalatainak megosztásával.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki írt, és esetleg nem válaszoltam eddig!

Még egy dolgot kipróbálok, amire Tajnai Anita hívta fel a figyelmemet, de ha az sem segít, akkor jöjjön, aminek jönnie kell, a hialuron tartalmú szuri…

Üdv Mindenkinek,

Ica

/  Sch. Iluci/