[Tajfutas] Az olimpiáért

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2017. Feb. 21., K, 22:12:28 CET

Sziasztok,

Orsi jót akart tenni, de nem jó helyen tette. Egy ilyen megosztott társadalomban szűkebb tájfutó közösségünk különböző értékrendjeit ütköztetni szerencsétlen dolog.

Én magam, ezért nem is nyilvánítok direkt véleményt a tájfutó levlistán, mert ez az ügy sportágunkat (közvetlenül) nem érinti.

További békés estét Mindenkinek,

Üdv,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701