[Tajfutas] napi versenyemgedély

Gerzsényi Zsolt zsolt at gerzsenyi.hu
2017. Feb. 17., P, 17:43:23 CET

Üdv Mindenkinek!

Minősítést csak az futhat, akinek van érvényes versenyengedélye. Aki
eddig nem váltotta ki az éves versenyengedélyét, az nem is futhatott
Br-ben sem minősítést, tehát nem is a minősítésért futott. A minősítő
kategóriák pedig azoknak van - amint az a nevükben is benne van -, akik
minősítést szeretnének futni, tehát kell hozzá versenyengedély, akár
napi, akár éves - a kör itt bezárult.

Az éves versenyengedély a -18 és a 70- korosztálynak ingyenes, csak ki
kell váltani. A többiek pedig eldönthetik, hogy indulnak-e annyi
rangsoroló versenyen, hogy érdemes-e kiváltani az éves rajtengedélyt
vagy sem. A bajnokságokhoz eddig is kellett versenyengedély, tehát az új
rendszerben aki csak egy, esetleg két bajnokságon akar indulni pl. a
csapat vagy a váltó érdekében, az megúszhatná 2.000Ft-ból vagy
4.000Ft-ból a versenyengedélyt az éves 5.500Ft helyett. A többi
versenyen pedig indul nem rangsoroló kategóriában. Szerintem van benne
ráció.

De tegyük fel máshogy a kérdést: aki eddig kiváltotta az éves
versenyengedélyt, az mit kapott ezért azzal szemben, aki nem váltotta ki
azt?

Egyébként pedig ez még csak egy javaslat a Közgyűlésnek, tehát majd az
ott jelenlévők döntik el, hogy elfogadják-e a javaslatot, vagy sem. És
mindez csak a jövő évtől lenne érvényes.

Üdv:

G.Zs.