[Tajfutas] Mindeközben Finnországban

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Feb. 17., P, 13:14:59 CET

Szia Boxi!

Elnézést a királyi többesért, mi azaz a "Szövetség" a "Tájfutók". Vagy mint szövetségi tagdíjat és a versenyrendezéseink után jogdíjakat fizető szervezet, új tájfutó térképeket létrehozó egyesület nem vagyunk a Szövetség része? Én még hiszek benne, hogy a közös érdekeinket igyekszik képviselni a Szövetség, hogy mennyire jól vagy eredményesen az már más kérdés. Ez a bevezetésre szánt szabályozás sok kérdést felvet, amit nem ártana egyrészt tisztázni, másrészt a jelenlegi formájában én úgy vélem, hogy inkább árt, mint használ a közösségnek, de ez nyilván az én véleményem.

üdv. Viktor