[Tajfutas] napi versenyengedély

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 14:00:31 CET

Sziasztok!

Ez a napi versenyengedély furcsa számomra...
Ha van versenyengedélye (napi), akkor a minősítés számításnál is figyelembe
kell venni (így szól a szabályzat -  kivéve, ha látatlanban az is meg nem
változott).
Ha jön valaki, aki eddig nem volt versenyengedélyes (most ismerkedik a
sportággal), kiváltja 6 szerdai versenyen a napi versenyengedélyt, akkor
akár minősítést is szerezhet, de ehhez pontos adminisztráció szükséges. Ezt
is a rendezők végzik? Első alkalommal az első rendező regisztrálja a
versenyzői adatbázisban (anyja neve, születési dátum...), a következő
versenyeken már megtalálják majd ott a későbbi rendezők? (Mert ha nem,
akkor nem lesz azonos saját magával...)
Ha megtalálja következő futamon a rendező a versenyengedélyesek között,
akkor látja majd, hogy újra napi engedély kell, nem pedig éves engedéllyel
fut?

OB-n még megérteném ezt a szabályozást: ki lehessen egészíteni a váltót
olyan versenyzővel, aki csak azon az egy futamon indult egész évben, s így
2000 Ft-ért lehessen versenyengedélyt váltani számára. De a többi versenyen
- úgy sejtem - több problémát okoz, mint amennyi előnnyel jár...Én
egyszerűbbnek tartottam, hogy "potyautasként" ismerkedhet a sportágunkkal
vagy sok év után visszatérőként a közeli versenyen "fut egy kellemeset".
Nevezési díjat fizetett, tehát a rendező költségeihez (térkép...)
hozzájárult, de nem ő "tartja el" a szövetséget és a válogatottakat...
Szerintem éves szinten 70-80 ezer Ft nagyságrendről beszélünk, és cserében
egy csomó adminisztrációról. Ennek egyedül OB-kon látom értelmét.

Üdv: István, a szkeptikus