[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 11:29:53 CET

Sziasztok!

Szerintem ez csak a versenyzők és a rendezők elhivatottságán múlik.
Pl külföldön 24 órás, 5 fős, 7 fős 10 fős, stb váltóversenyeken presztizs
indulni. Sok magyar is részt vesz ezeken.
Itthon meg.

Talán lehetne külföldről is mintát venni a motivációra.
Ott miért mennek el az emberek?

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

Göcsej Galopp 55/33/16/5 a kihívás videó
<https://www.youtube.com/watch?v=zlJAmt8cNRQ&list=PLlAH0wGefExPhZO-wsjLXjN7M2G5U7B5L>

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>