[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 11:10:59 CET

Sziasztok!

Időről időre felturbózik a vita, hogy kell-e minősítés.
Lehet hozni érveket pro és kontra.
Az viszont elvitathatatlan, hogy ha van minősítés dönthetek úgy, hogy nekem
szükségem van rá vagy nincs. (Mindenki megtalálja számítását.)
Ám ha nincs minősítés, akkor már nem rajtam múlik a döntés.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

Göcsej Galopp 55/33/16/5 a kihívás videó
<https://www.youtube.com/watch?v=zlJAmt8cNRQ&list=PLlAH0wGefExPhZO-wsjLXjN7M2G5U7B5L>

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>