[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 08:59:44 CET

Sziasztok!

Én is meglepődtem a döntésen, különösen, mivel semmilyen előzmény nem volt.
Ha jól emlékszem a váltók minősítővé tételét nyilvános vita előzte meg,
most ez teljesen elmaradt.
A dolog azért szomorú, mert éppen kezdtek beérni a korábbi évek
váltóversenyeinek gyümölcsei (lásd a JWOC és EYOC eredményeket).
Tény, hogy a minősítésszámítás szempontjából problémát jelentettek a
váltók, de lássuk be, a minősítési lehetőség volt a legolcsóbb és
leghatékonyabb motiváló a részvételre. Ha ez nincs, akkor muszáj lesz más
motiváló tényezőket bevezetni, különben visszaesünk a tíz évvel ezelőtti
állapotba. Van arra forrás, hogy pénzdíjat kapjanak a dobogósok mondjuk
évente három váltó versenyen (kupa versenyre gondolok, nem OB-ra)? Vagy a
váltó eredmények alapján juttatást kapjanak az egyesületek? Olyan ötletem
nekem most nincs, ami nem kerül semmibe, mint a minősítés.

Üdv,
Gárdonyi Márk