[Tajfutas] Bükki KIlátások - programajánló

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Feb. 14., K, 20:41:38 CET

Sziasztok!

Siessetek a célba éréssel és még átértek a Göcsej Galopp 55/33/16/5 a
kihívás terepfutó versenyre és teljesítménytúrára. :)

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

Göcsej Galopp 55/33/16/5 a kihívás videó
<https://www.youtube.com/watch?v=zlJAmt8cNRQ&list=PLlAH0wGefExPhZO-wsjLXjN7M2G5U7B5L>

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>