[Tajfutas] Sítájfutó Rövidtávú és Váltó Országos Bajnokság 2107. február 4-én Felsőtárkányban

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2017. Feb. 2., Cs, 12:52:24 CET

Sziasztok!

Olyan kedvet csináltatok a hétvégi sítájfutáshoz, hogy szívesen elmennék,
de hiányzik hozzá egy 45-s lábra (legalább 44:) való cipő, és hozzá
passzoló léc. Budapest síbizományijait végigtelefonáltuk, de nem
foglalkoznak sífutó felszereléssel:(.
Nem tudna valaki segíteni jó tanáccsal vagy kölcsön-felszereléssel?
Bármilyen levetett, százéves szerkó érdekel!
Köszi:
K.O.