[Tajfutas] MTFSZ honlap

Márk Porgányi porganyi.mark at gmail.com
2017. Dec. 15., P, 22:44:50 CET

Sziasztok!

arról lehet tudni valamit, hogy miért történt a változás?
Megnéztem a "Megújult az mtfsz.hu" cikket de ott nem ír erről semmit.

Ez csak egy szokásos megújítás, vagy talán valami nagyon nem jól működött
az előzőben, és ezért történt a változás?

Illetve még arra is kíváncsi lennék, hogy a domain név az marad, vagy
visszatérünk majd az eredeti mtfsz.hu-ra

Üdv, Márk