[Tajfutas] Fwd: országos bajnokságok

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2017. Dec. 7., Cs, 21:19:45 CET

> *​Nem elég, hogy sötét van, de még köd is. Szinte garantált októberben.​*

​...​

> *Nyári langymeleg éjszaka még keverni se akkora gáz, mint az ősz közepén. *
> *Kati*

​Ööööö... izé...

Erről Douglas Adams egy sora jut eszembe, amit a Galaxis útikalauz
stopposoknak c. könyvéről írt:
" Az útikalauz tévedhetetlen, a valóság gyakran pontatlan"

De hogy jön ez ide?
Úgy, hogy a valóság sajnos nem mindig támasztja alá a jól kigondolt
ideológiákat.

Röviden az utóbbi évek ÉOB-jai (szigorúan a saját szemszögemből):
2006 Cseket-hegy: csak a pálya végén kezdett esni az eső
2007 Herend: bátyám még özönvízben, én már eső nélkül, de tejfölben futottam
2008 Brennberg: ronggyá ázott terepen futottam, de nem esett folyamatosan
2009 Szelcepuszta: az özönvíz pár perccel a befutásom után jött
2010 Zsana: (ez nekem kimaradt, de talán száraz volt)
2011 Ágasegyháza: itt nem emlékszem esőre
2012 Pirtó: a közelgő szupercella miatt egy órát csúszott a rajt, de végül
megúsztuk viszonylag szárazon
2013 Vízfő: azt hiszem eső csak a verseny előtt volt, de nagyon sáros
terepen futhattunk
2014 Rejtek: a versenyen már nem esett, csak előtte, jó sokat
2015 Héreg: ez tök száraz volt
2016 Zsana: én megúsztam, és csak a felhőszakadás után indultam
2017 Visegrád: talán itt sem esett

​ fenti OB-k (a 2014-es kivételével) a tipikus nyár eleji időpontban
voltak, nem tipikusan nyári langymeleg éjszakákon.
Ha eső van, köd is lehet, mint ahogy pl. Herenden nagyon is volt (nekem)

Persze, lehet, hogy októberben nagyobb eséllyel lehet köd, de az előző
éveknél nagyobb eséllyel aligha lehetne eső.
És bár nekem még nem volt szerencsém nyári ÉOB-on messze éjfél után
indulni, de emlékszem régebbi rajtlistákból ilyenekre.
Szerintem az sem szórakoztatóbb, mint ősszel este hétkor a ködben nekivágni.

De nekem igazából mindegy, hogy mikor lesz az ÉOB, örülök neki, hogy
egyáltalán megmaradt :-)

kovacsp

​

Mentes