[Tajfutas] országos bajnokságok

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2017. Dec. 6., Sze, 17:20:28 CET

Ausztriában régóta októberben vannak az éjszakai bajnokságok, idén október
21-én volt 330 indulóval, másnap ausztria kupa 470 indulóval.
Érdekessége volt az idei éjszakai versenynek, hogy ugyanazon a
lichtenwörthi terepen volt, mint az 1952-ben rendezett első osztrák tájfutó
verseny.
Érdkesség még a 24 eurós nevezési díj.

ET