[Tajfutas] országos bajnokságok

Vankó Péter vanko at eik.bme.hu
2017. Dec. 6., Sze, 16:55:29 CET

A szenioroknál valóban nincs sok különbség az OVB és az OEVB között: az
utóbbin férfiaknál eggyel több főből áll a váltó, de a pályák hossza ott
is alig különbözik egymástól (2-2 teljesen egyforma) - különben szinte
ugyanaz.
Tehát itt az egyik megszüntethető lenne, vagy pedig az egyesületi váltót
érdekesebbé kéne tenni (tényleg különböző nehézségű pályák, férfi-női
vegyes váltó).

Üdv
VP