[Tajfutas] Kikerics Kupa 2017 ?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2017. Aug. 31., Cs, 17:03:17 CEST

http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6504

Lerágott csont:

A versenyre benevezettek számára az értesítőt legkésőbb a verseny előtt
8 nappal (regionális rangsoroló és nem rangsoroló verseny esetében 4
nappal) - az MTFSZ-portálon elhelyezve kell megjeleníteni, vagy el kell
juttatni az MTFSZ-portál üzemeltetőjének; - meg kell jelentetni – ha van
ilyen – a verseny saját web-oldalán. A versenyértesítőnek tartalmaznia
kell: - a versenyközpont helyét és nyitva tartását (részletesen a
megközelítés lehetőségeit); - a rajtlistát (OR);

Még szerencse, hogy én a CBC-ORIENT CUP-ra jelentkeztem és külföldiként
neveztem az M21E-be.

Janó, a merész (helyesen a városnéző)