[Tajfutas] Aug.30. szerdai kisverseny Solymaron

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Aug. 29., K, 09:29:45 CEST

Kedves Péter!

Légy szíves, ne terjessz rémhíreket.

Többször utaztam arra mostanában, Solymárra amúgy nem, de a Kökörcsin utcai
megállóig - ahol a Jegenye-völgyek vannak, és egy benzinkút is van -
érvényes a Budapest bérlet. Ezt a járműveken is be szokták mondani.

Azt felejtettem el viszont megírni, hogy a Rózsika forrás felé kell menni a
turista úton.

Tisztelettel:
Kéri Gerzson