[Tajfutas] A különbség - rajzolóknak

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2017. Aug. 3., Cs, 21:32:31 CEST

Attól tartok, leragadtatok valahol a 9-es ocad táján. Most a 12-es verziónál
tartanak és már régen a teljes térképészetet vették célba (nem is
sikertelenül). A hagyományokat őrizve van külön tájfutó verzió, viszonylag
olcsón, a teljes térképészeti változat nagyon sok mindent tud, de az ára is
húzósabb. De a tájfutósban is benne a teljes lidar elemző csomag stb.
Nekem mindent megtettek eddig, és egy nap alatt válaszolnak a levelekre.
Legutóbb pl hajlandóak voltak áfa nélkül szállítani (borítékban egy ajándék
pendrájvon), mert én áfa körön kívül vagyok. A 11-12-es ocad remekül kezeli
a raszteres logókat és most (a világversenyek kivételével, de az is inog
már) lehet CMYK-ban nyomtatni, minimális a különbség, ha ért hozzá valaki...
Még hogy szörnyeteg! Kezesbárány!
Ábel