[Tajfutas] Hungária kupa 2017 | Tudnivalók - YouTube

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Aug. 2., Sze, 08:47:17 CEST

Sziasztok!

Gerzson, nem tudom hol alszol, de ha nem akad más lehetőség, akkor Pécsről tudunk segíteni a futamokra történő eljutásban, lesz két helyünk is az autóban!

A Barátság Kupára készülve nekem nem volt időm sajnos tanulmányozni se a kísérő programokat, se a pontos helyszíneket, se a pályaadatokat (ezt szinte sose szoktam, a nyílt technikás a legtöbbször egész kellemes pálya szokott lenni, bár épp tavaly a Mecsek Kupán elég egyszerű pályát kaptunk első nap, utána kérdeztem is Baumholczer Mátét ez meg, hogy jött össze neki.:)) Abban viszont biztos vagyok, hogy a Vízfőben és a kísérő programokban sem fogunk csalódni.:)

Sokat vacilláltam, hogy a Barátság Kupa előtt be merjem-e vállalni a Hungária Kupán való indulást, de szerencsére a nehézségek (melyik tájfutó versenynél nincsenek ilyenek☺) ellenére jól állnak az előkészületek, így bő egy hete beneveztem én is nyílt technikásban. Ma már az utolsó simításokat végezzük a térképeken és a pontokon, így már csak a pályák letisztázása marad a hétre, hogy az előzetes pályaadokat is közzé tudjuk tenni. Amit ígérhetek nagyon kellemes tájfutó élményt nyújt majd számotokra az idei évi Barátság Kupa, két kiváló tereppel, és három csodaszép célhellyel. A két fürdő-tónak és a számtalan környékbeli lehetőségnek köszönhetően igazi tájfutó családi nyaralásra hívunk Benneteket az ünnepi hétvégén az Őrségbe.

üdv. Viktor