[Tajfutas] Hungária kupa 2017 | Tudnivalók - YouTube

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Aug. 1., K, 07:36:38 CEST

Lehet, hogy mindenki más autóval megy, és ezzel csak zavarom a levelező
listát. De nem bírom nem kiönteni magamból a bosszúságot, az alábbi
megjegyzéssel. A fő futamokon kívüli programok sűrű reklámozása helyett
inkább legalább a pontos helyszíneket jó lett volna előbb közölni. Azzal
igazán nem kellene várni az utolsó napokig. Hogy akiknek nincs kocsijuk,
szükség esetén azoknak is legyen idejük megszervezni maguk számára az
eljutást.
K.Gerzson