[Tajfutas] Thermenland Open 2017

Zalaegerszegi Tájfutó Club zala.ztc at zalaszam.hu
2017. Ápr. 25., K, 01:44:44 CEST

Sziasztok!

Új információk az idei Thermenland Open versenyre látogatóknak:

A Zalakarosi Fürdő minden indulót (akár egy futamon indul is) egyszeri fürdőzésre vendégül lát a verseny hétvégéjén – szombaton vagy vasárnap. A belépés az alapszolgáltatások (fedett fürdő, strand – ami már nyitva lesz) igénybevételére jogosít. (további szolgáltatások igénybevételéhez a különbözeti jegyet kell megvásárolni) Jegyár infók itt:  <http://www.furdo-zalakaros.hu/furdo-arak/> http://www.furdo-zalakaros.hu/furdo-arak/

A verseny jó felkészülési lehetőség az Országos Diákolimpiára.

Szombaton délután Pre-o verseny is lesz, melyen Miháczi Zoltán pályáit lehet majd teljesíteni. (tervek szerint vasárnap is lesz Pre-o verseny) A kiírás hamarosan megjelenik.

Vasárnap a nagykanizsai Csónakázó-tó melletti Alsóvárosi erdőben, rövidített normáltávú futammal várunk bennetek!

Szállás keresésben a helyi Tourinform iroda is tud segítséget nyújtani:

Telefon és fax: +36 93 340 421 E-mail:  <mailto:zalakaros at tourinform.hu> zalakaros at tourinform.hu

A verseny első napjának programja Zalakaroson: Zalai Ételek napja (infók hamarosan a város weblapján).

A versenyen a középtávú városi és a normáltávú futam összetett eredményét hirdetjük, míg az éjszakai versenyt külön díjazzuk. Előbbi két futam országos rangsorverseny, míg az éjszakai regionális futam lesz – kedvezményes nevezési díjakkal!

Kiírás itt: http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6424

Nevezni az entryben lehet. Határidő: május 3.

Várunk szeretettel mindenkit!

ZTC