[Tajfutas] Bókay Kupa

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2017. Ápr. 24., H, 07:58:48 CEST

Sziasztok!

Köszönjük a részvételt! Ez a verseny is felkerült a Routegadget-be,
kérném, hogy minél többen rajzoljátok be, mert szeretnék egy
útvonal-elemzést csinálni róla a Hangyaboly következő számába.

Pacinak köszönhetően a rangsorpontok is megtekinthetők. A részidős
eredményekben kijavítottam az 50-es pont rossz idejeit.

Fényképalbum: https://goo.gl/photos/h5goxRNuwneCXfA66

Aki még nem vette át a térképét, annak tudom vinni a Nógrád Nagydíj 2.
napjára (de előtte írjon emailt), vagy a következő két hétben elvihető
lesz az MTFSZ irodából bármikor. Utána a maradék térképeket átadjuk a
TSE-nek a gyerekek edzéseihez.

Üdv,
Skuló Marci