[Tajfutas] HK'17 5

Gyula Kóger kogergy at gmail.com
2017. Ápr. 23., V, 18:13:15 CEST

*5. a terep, amit imádni fogsz a  Szuadó 3. és 5. nap*

Bizonyára mindenkivel előfordult már, hogy ha sokat fut egy terepen, ismer
minden zugot, a fák már integetnek, és már lazán elrakod a térképet, mert
megy ez fejből is. Ezen a terepen talán az átlagosnál többet futottam, de
ez nem olyan. A fák némák, és a táj újból és újból felveszi az
ismeretlenség álarcát. Egyenlő esélyekkel indul őslakó és vendég. A táj
egyöntetűen fehér, tiszta futható erdő, nem jelentős szintekkel. Ha ránézel
a térképre az az érzésed, hogy kifogyott a zöld festék. Sok-sok töbör, pici
és nagy, és mind egyforma. Jó kis játék lesz. A terep közepén a Rácz tanya,
nagy kaszálóval, és a harmadik napi meglepetéssel. A terep abaligeti szélén
egy oldallal vet véget a Szuadó fennsíknak. Benne óriási ősfák, egy-egy
matuzsálemmel. Az aljban az Abaligeti tó, és a barlangbejárat, meg a
denevér múzeum.

Egy nagyon régi személyes élményem, hogy fiatal süvölvényként futottam a
Szuadón, nagyobb sebességi fokozatban, mint ahogy a fejem követni tudta.
Elveszett a fonal. Ha akkor tudtam volna, hogy hol vagyok, biztos feladom.
Nem tettem, mert minden rosszban van valami jó.

Csak akkor tudod álmaidat valóra váltani, ha felébredsz.

Ébredj, és nevezz, már csak 75 napod van.

Honlap és Facebook. Tudod mit kell tenned.

HK’ 17  Kóger Gyula