[Tajfutas] Országos Diákolimpia kiírás!

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2017. Ápr. 23., V, 07:38:40 CEST

Kedves Zsolt!

Nem csupán a versenyszabályzat nem ismerése miatt írtam, hanem mert nem
értettem, hogy ha hónapok óta van kiírás és a saját honlapon is és az MDSZ
oldalon is megtalálható, akkor miért nem került fel oda, ahol mi tájfutók
megszoktuk és könnyen megtaláljuk.
De ha kapunk egy körlevelet róla, hogy felkerült ezekre a bizonyos
helyekre, már az is valami.....

A másik dolog, hogy Tőled áprl.2.-án magánban érdeklődtem, azt a választ
kaptam h. a következő hétvégén lesz kiírás.....türelemmel vártam, de azt
nem mondtad akkor sem h.már van........

Melinda