[Tajfutas] pdf vagy doc

Bálint Bence bence.balint.25 at gmail.com
2017. Ápr. 20., Cs, 19:13:02 CEST

Igen teszteltem már.

Nem konvertálom hanem letöltöm és jobb gomb társítassal egyből a Wordben
nyitom meg.
Mellékletben küldöm a Tipo kiírását docx-ban. pl.

szerencsére nem volt fent doc-ban igy a pdf-et alakítottam át.

Egyszer csináltam egy leírást is a listára de a tul nagy melléklet miatt
nem engedte szétküldeni.

Most is megpróbálom elküldeni.

Üdv
Bence