[Tajfutas] verseny infók

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 16:06:18 CEST

Kedves Gerzson!

Nem voltam figyelmetlen, olvastam a levelednek azt a részét is.
Azért írtam a Honvéd Kupával kapcsolatban az elérhetőséget és az ott alvást, mert azt is írtad, hogy 7:05-kor valahonnan érkezik egy busz.
Feltételeztem, lehet, hogy rosszul, hogy olyan helyről érkezik, ahol meg lehet szállni, ha közvetlenül Csehbányán ezt nem is tudnátok megtenni, viszont így előtte nap nyilván ott kell aludni, ahonnan ez a busz érkezik, és korán kell vasárnap felkelni. A hazajutással persze nem tudom mi a helyzet, azt még ennyire sem elemeztem, csak igyekeztem jelezni a tájfutó versenyek rendezőinek általános jószándékát.

Sajnos nem tudom megérem-e a 65 éves kort, azt sem, hogy eljutok-e akkor még tájfutó versenyekre, azt meg főleg nem, hogy vajon akkor még ingyenes lesz-e a tömegközlekedés ennek a korosztálynak. A rendszeresebb versenyzésnek számomra jelenleg részben idő, nagyobb részben a pénzhiány az akadálya, leginkább az utóbbi években jelentősen megnövekedett útiköltségnek köszönhetően, ami egyedül vagy családdal utazva általában a legnagyobb tétel egy tájfutó verseny esetében. Fizetőképes társakkal megosztva ez némileg csökkenthető, de a gyerekeknél, akikkel én jellemzően versenyekre jártam nem mindig tudtak a szülők sem részt vállalni jelentősebben ebben, Lókúton meg ilyen szempontból még egy kicsit rosszabb a helyzet.

Szerintem azt elvárni, hogy csak olyan helyen legyen tájfutó verseny, ami kényelmesen elérhető aznapi indulással tömegközlekedéssel bárhonnan nem lenne szerencsés, mert nagyon leszűkülne a lehetséges terepek száma, a központi szállítás megszervezését várni a rendezőktől szintén nem tartom jó megoldásnak a mostani állapotok mellett, mert ki mondja meg hány embert érint a szállítási igény és mikor? A legjobbnak a teleautós rendszer minél jobban kiszélesedő alkalmazását tartanám, amit informatikai eszközökkel is megtámogat a tájfutó társadalom. 4-5-10 hely szinte mindig akad egy-egy verseny indulóinak az autói között. 10-20 perc kitérő, plusz fél óra várakozás a másikra pedig talán még belefér a többségnek…

üdv. Viktor