[Tajfutas] verseny infók

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 13:45:12 CEST

Tisztelt Viktor!Nagyon sok esetben én is Gerzson cipőjében járok.PL.a Honvéd Kupát csak előző napi szállással tudnám elérni, a szombati menetrend miatt.Vasárnap ls "csk" éjfélre érnék haza..Természetesen szívesen el aludnák egy panzióban,de miből..........Viktor ez a világ nem a nyugdíjísoknak van teremtve,még akkor sem ha ingyen utazhatnak.Próbáld ki egyszer ugyanazt amit nekem kell(és másoknak) "kell" csináln ha versenyre szeretnék menni.
Üdv       lujipapa