[Tajfutas] Nógrád Nagydíj

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Ápr. 11., K, 09:02:07 CEST

Nagyon kellett volna Sopronban is - legalább szenioroknak - az 1:3000 -es
méretarány. Verebélyi Zsolti a tiltást kinagyított részekkel kompenzálta,
de ezek sajnos csak zavarták számomra a pálya követését. Ennél jobb lett
volna a kinagyított elemek nélküli 1:4000-es is. Természetesen Zsolt jó
szándékát nem vonom kétségbe. Legjobb lett volna a 3000-es, amiért ő hiába
hadakozott. Lehet, hogy tényleg vannak az MTFSZ számára kedvenc rendezők,
akiknek engedélyezik, míg kevésbé kedvelt, illetve kevésbé befutott
versenyrendezőknek nem engedélyezik a szabályzat szerinti méretaránytól
való eltérést?