[Tajfutas] Thermenlnd Open 2017

Zalaegerszegi Tájfutó Club zala.ztc at zalaszam.hu
2017. Ápr. 10., H, 21:59:28 CEST

Sziasztok!

Felkerült az idei Thermenland Open verseny kiírása az mtfsz.hu-ra.

http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6424

A két fő futam országos ranglista verseny, összetett eredménnyel. Az éjszakai futam regionális rangsoroló, önálló értékeléssel.

A verseny keretében Miháczi Zoli szervezésében Pre-O verseny is lesz.

A korábbi években megszokott utánpótlást támogató kedvezményes nevezési díjakkal.

A verseny jó felkészülési lehetőség lesz az Országos Diákolimpiára!

Nevezni hamarosan az entryben lehet.

Szeretettel Várunk Bennetek!

ZTC