[Tajfutas] ranglista

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 29., Cs, 08:19:20 CEST

Sziasztok!

Petrócki Ádámmal közösen megvalósítottuk a rangsorpontok számításának a
módosítását, így most a numerikus pontosság két tizedesre helyes. Ádám
jóvoltából az egyes versenyzők rangsorpontjainak a listája is csodálatosan
megszépült a régihez képest, mivel az eredményesség sorrendjében sorolódnak
a rangsorpontos eredmények. Aki 2 vagy több ranglistán is szerepel, azoknál
természetesen ranglistánként szétválasztva. Példaként bemutatnám, hogy néz
ki ez a lista az Entry szerint az ebben az évben idáig legszorgalmasabb
versenyzőnél.

http://adatbank.mtfsz.hu/rangsor/versenyzoEredmeny/szemely_id/106866/ev/2016

Üdv:
Kéri Gerzson

Ps: A Sparisoktól és a Postásoktól kérdezem, mi hiányozhat még ahhoz, hogy
a Tavaszi Spari és a Nyári Postás Kupa 2-2 egyéni futamáról nem lehetett
még a rangsorpontos eredményeket elkészíteni?

.... Itt, a mi rangsorpontjainknál tudom, hogy nem annyira fontos, hogy