[Tajfutas] Tanpálya, Kecske hegy

Török Imre toreny at freemail.hu
2016. Sze. 28., Sze, 21:09:11 CEST

Sziasztok!

Utoljára múlt ősszel raktam rendbe a hármashatár-hegyi tanpályát.

A főbb tudnivalók:

- a C pontot nem érdemes keresni, mert a pár évvel ezelőtti jégkár azt az erdőfoltot teljesen átrendezte, és eltűnt az eleve elég bizonytalan kis tisztás. Ezt nem is pótoltam emiatt.
- a G és I pontot rendszeresen eltüntetik, mert nagyon közel vannak a forgalmas turistautakhoz. Ezeket tavaly pótoltam, de nagy az esélye, hogy már újra nincsenek ott.
- a B pont ugyan nincs frekventált helyen, de már kellett pótolni.
- az F pont ugyan jól tartja magát, de maga az objektum egy olyan kicsi (kb. lábfejnyi) kő, amit a térképre felrakni is hiba volt, pontnak kijelölni pedig pláne.

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre

osztálykiránduláson segítek a tanító néninek és a Kecske-hegyre tervezett sétán szeretnék egy kis térképolvasási gyakorlatot tartani. Valakinek ban friss információja, hogy a tanpálya milyen állapotban van?
Köszönöm,
Tamás