[Tajfutas] ONEB OEVB

Imre Urban urbimre at gmail.com
2016. Sze. 23., P, 22:24:24 CEST

"*Mit jelent a mi szempontunkból az, hogy a terület egy része
erdőrezervátum?*" Az alábbiakat.

A 2009. évi XXXVII. törvény 2009. évi XXXVII. törvény *91. § **(5)
rendelkezése alapján: Üdülési, sportolási, illetőleg kirándulási célból – a
kijelölt út kivételével – gyalogosan, kerékpárral és lóval sem vehető
igénybe*

*a)* az erdősítés területe, amíg a rajtalévő faállomány a két méter átlagos
magasságot el nem éri;
*b) az erdőrezervátum magterülete.*

Az erdőrezervátumokról itt olvashattok:
http://www.erdorezervatum.hu/