[Tajfutas] Tájolók kölcsönbe

Attila bigmafa at gmail.com
2016. Sze. 20., K, 20:49:46 CEST

Sziasztok,

Október 1-én a MOM kupára elcsábítottam néhány kollégámat (14 fő) - egy
kicsit népszerűsíteném nekik ezt a sportot, s közben jól is éreznénk
magunkat.

A teljes "élményhez" viszont hiányzik a tájoló - nekem ugyan van 3, de ez
kevés ennyi ember boldogsághoz. A MOM-nak tudomásom szerint nincsenek
egyesületi tájolói ekkora példányszámban.

Valaki nem tudna kölcsönözni szombatra 13db tájolót némi bérleti díjért
cserébe? Legjobb lenne ott helyben "leboltolni", de akár hozom-viszem a
kollekciót Budapesten.

Köszönöm,

M. Attila