[Tajfutas] GPS-es óra

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 19., H, 08:05:31 CEST

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni, hol lehet viszonylag olcsóbban beszerezni olyan
órát, amivel futva be tudom rajzolni pontosan a pályámat a Routegadgetben.
(Anélkül pl. a Kalocsa Kupán, Kaskantyú dzsuvás részein fogalmam sincs,
merre kóvályogtam, amikor a kiterjedt bozótos tereprészt kerülve nagyon
eltértem a tervezett útvonaltól.)

Hat számjegyű árat nem szeretnék fizetni érte, maximum 99999 forintot.
Pulzus mérésre és más extrákra nincs szükségem.

Üdv:
Kéri Gerzson