[Tajfutas] Normáltávú OB - másosorban

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 14., Sze, 07:24:11 CEST

Sziasztok!

Bennem már jóval korábban felvetődött ez a kérdés, de túl kicsinek
tartottam magamat ahhoz a tájfutásban, hogy megkérdezzem. Ezért inkább idén
nem indulok az EVB-n.

Egyébként az "eddigiek" csak a múlt évet jelenti, mivel korábban 2014-ig
még két napos (selejtező és döntő) volt a normáltávú OB.

Üdv:
Kéri Gerzson