[Tajfutas] ROB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Sze. 13., K, 15:57:43 CEST

Szia Miksi,
Akkor ha te sem olvastad a rob rol irt levelem, akkor senki. Sebaj. A wc
ről,ill hiányáról a terepen a szrintem jol jelzett tilos sővényekről irtam,
de ami kkimaradt, hangsulyozni kellett volna a jobbra tartást. Ha balra
fordulsz a sarkon, menj a külső iven. Itt mondjuk nem szól akkorát egy
ütközés mint bringával, de egy +80 kilós futni tudó szenior csunya károkat
okozhat egy 40 kilós tini lányban, már csak az összeütközéssel is
MM

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve