[Tajfutas] pótszimbol váltón

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Sze. 13., K, 11:49:04 CEST

Miksi, úgy értettem, a szimbol azért megmaradna, de elég lenne egy
példány a térképre, nem kell pót, hiszen a lényeg, a kód felkerült a
pontok mellé. Ha nagyon ritkán szükség van egyáltalán szimbolra, ott van
kéznél.

A pótszimbol elhagyásával önmagában egy csomó melót, hibalehetőséget és
nem utolsósorban szemetet lehetne megspórolni.

D.