[Tajfutas] pótszimbol váltón

Kovács Gábor borea at is.hu
2016. Sze. 13., K, 11:26:51 CEST

Mets Mikiék már csináltak ilyet a tájbringa VB-n. Sőt, ha jól tudom, ők két egyforma szimbolcsíkot nyomtattak egymás mellé a térképre, ebből az egyiket le lehetett szakítani. Ha netán elvesztetted a pótszimbolt, még mindig megmaradt a másik a térképen. Így nem lehetett keveredés (biztosan jó pótszimbolt kapott mindenki), és mivel nem előre lett kiosztva, így spekulálni se lehetett a kombinációkról.
KG