[Tajfutas] ORVB pályaadatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 10., Szo, 21:50:08 CEST

Sziasztok!

Ma a gyakorlatban bebizonyosodott, hogy nekem és Nagy Lajosnak volt igaza,
amikor a szenior kategóriák ROB-ra a mai pályaadatok a rövidségét
kritizáltuk - nekünk mindössze 1,1 km, a múlt évi ROB-vel azonosan és nem
több. A Sárika által adott győztesidők helyett a tényleges győztesidők:

F65: 10:35 << 12
F70: 10:28 << 12

A többi kategóriában ennél jobban sikerült megközelíteni, ill. néhány
esetben túllépni a megnövelt győztesidőket. Ez azonban nem vigasztal engem,
amíg egyelőre F70-ben versenyzek.

Befejezésül gratulálok Sárikának és az összes többi idei rövidtávú országos
bajnoknak, továbbá a dobogós, valamint pontszerző helyezetteknek!

Üdv:
Kéri Gerzson